14 Kasım 2011 Pazartesi

China Glaze Snow Globe

Bu aralar simli , pullu ojelere takmış durumdayım.Snow Globe de açık renk üstüne sürünce gerçekten kar havası yaratacak bir oje.Ben annemin numarasını bilmediğim Golden Rose markasının kırmızı ojesi üzerinde denedim.Zeminde tek kat kırmızı oje var.Üstüne çift kat Snow Globe sürdüm ve en üstte top coat var.Snow Globe şişe de beyaz şeffaf sim ve pullar gibi görünüyor ama güneşte şeffaflar rengarenk oluyor.Ben bu ojeyi Rio55 den aldım .Buradan gittigidiyordaki sayfalarına ulaşabilirsiniz...




11 yorum:

  1. Bende almayı düşündüm bundan flakey ojeleerde mükemmel duruyor:)
    .nzlsyn.
    .nzlsyn. giveaway +.+

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel duruyor. Bu ojeden ben de almak istiyorum fakat Rio55'in sayfasında görünmüyor. Sen gittigidiyor'dan mı aldın?

    YanıtlaSil
  3. Ben rio dan aldım kalmamış olabilir ama iletişime geçersen getirebiliyor bak buradan konusabilirsin

    denizrio.cosmetics@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. yaa çok güzelmiş bu!!

    YanıtlaSil
  5. Rengarenk kar yagmis gibi hos durdu. Tam burdaki christmas zamanina yakisan manikür..

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı ile süper durmuş

    YanıtlaSil
  7. Heyooo ben de aldim bundan. Cok super yaw :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim kızlar cok sevdım :D

    YanıtlaSil