13 Kasım 2010 Cumartesi

Yeni Makine Yeni Oje

Bugün Booty nin 01 numaralı kahverengi holo ojesi var tırnaklarımda ve yeni makinemle çektiğim fotoğraflar.Renklerin bu kadar güzel yansıyacağını düşünseydim çook önceden alırdım o makineyi :D Sanırım holografik ojeler içinde en çok gökkuşağı etkisi bu ojede var.Şişede kahverengimsi mor şeklinde duruyor yani tam şu renk diyemiyorsunuz ama sürünce bütün güzellikler ortaya çıkıyor bide hava güneşliyse hiç silmek istemiyorsunuz bu ojeleri ve herkese bak nasıl diye soruyorsunuz:D Konad yapmaya kıyamayacağım ojeler bir tek holografik ojelerim olacak sanırım.Tırnağımda 2 kat var oldukça çabuk kuruyan bir oje.Keşke bu ojeler hiç bitmese ...


NOT:Şeker pembe yazıma yeni foto ekledim bakmak isterseniz BURADA


14 yorum:

  1. Nerelerdesin sen tatlıım :)

    Makinen hayırlı uğurlu olsun güzel çekimler bekliyoruz senden.

    Makinenin modeli markası ne gerçekten güzel çekimler yapmışsın.

    YanıtlaSil
  2. Mersindeyim canım ondan pek ilgilenemiyorum blogla:D hava mükemmel burda denize bile girilir:D makinem nıkon d3000 canım artık bununla yapcm çekimleri :D

    YanıtlaSil
  3. oh ne güzel gözümüz gönlümüz açılacak desene :)
    Tatilin tadını iyi çıkar blogu çok boşladın hadi tatildesin diye bişey demiyorum bak :) dönüşte mükemmel fotoğraflar bekliyorum senden

    YanıtlaSil
  4. ayy kızma tamam :D sırada dolu post hazır bile döneyim hergun yazarım :D

    YanıtlaSil
  5. durdun durdun makinayi gozunden vurdun =) bendeki hicbir makina hololari boyle yakalamiyor, supermis =DDD

    YanıtlaSil
  6. Holoların hepsini denedim foto çektim maviyi bide açık yeşili görmelisin aşık olursun :D deniz sen olmasan sanırım almazdım ya aklıma girdin :D ama iyiki girdin tesekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş, bu hologramları Caferoğlu paşa kozmetik mi ne vardı, oradan mı aldınız?

    YanıtlaSil
  8. eminönunde aydın kozmetik vardı ordan aldım canım ama kalmadı yani yeşiller kalmıstı en son ve depoda bile olmadıgını söylediler :( yoksa bir koli alacaktım :d

    YanıtlaSil
  9. Wow, this is gorgeous.
    I love holo polishes! ♥

    YanıtlaSil
  10. çoook güzeeel =) süper yakalamışş.ben henüz denemedim ama o kdr iyi görünüyor ki hemen bu rengi süresim geldi. güle güle kullan makineni. caferoğlu diye bir yerde daha mı varmış yoksa bunlardann??

    YanıtlaSil
  11. This is a gorgeous brown :)

    YanıtlaSil
  12. Rosein Canım bilmiyorum ordada varmı orası neresi onu bile bilmiyorum :D evet bu renk muhtesem denemelisin

    Jackie S. Thanks :D

    YanıtlaSil