27 Kasım 2010 Cumartesi

Turuncu Sim

Bu ojeyi şişede gördüğümde bayılmıştım o kadar al beni al diyor ki kaptım bende hemen :D Eminönü' nde ki Booty marka holografik ojeleri aldığım yerden aldım.Claudio markası daha önce duymamıştım.Turuncu şeffafımsı oje içinde gümüş simler var.İki kat var tırnağımda ,tırnak çizgim biraz belli ama çıkarırken simlerden dolayı sorun olmasın diye üçüncü katı sürmedim. Eğer kalmışsa gidip bakmalısınız.Üzerinde belirgin bir numara göremedim o yüzden bilmiyorum numarasını ama şişeden bile tanırsınız...




6 yorum:

  1. ne kadar guzelmis... sisede bu kadar harika duracagi kesinlikle anlasilmiyor ama, surunce resmen surpriz =) ben buna bayildim...

    YanıtlaSil
  2. Bugün bu serinin devamınıda aldım bütün renklerini ve bu şişenin hololarıda var deniz ama kalmadı bunlarda :D

    YanıtlaSil
  3. Reçel gibiymiş :) Oje toplama hızına da hayranım!! yine almışsın bütün seriyi XD

    YanıtlaSil
  4. Beğendiklerimi bırakmıyorum işte :D ama bunlar dasanırım üretimden kalkıyor siyah rengi fln kaldı bitek sırayla onlarda gelecek :D

    YanıtlaSil
  5. bunun holosundan bi tane almistim normal holo diildi simli holoydu normal holosu da var miymis?

    YanıtlaSil
  6. 2-3 renk vardı gümüş ,mor fln üzerindede holografik yazıyordu

    YanıtlaSil