24 Ekim 2010 Pazar

Hololara Devam

Bugünde bulduğum defineden metal holoyu sürdüm .Şunu söylemeden geçemicem bu serinin fırçaları berbat ama onlarla sürüyorum yinede ,temizleyip fışkıranları silmek falan lazım ama olsun bu güzelliğe değer.Bugün hava biraz kapalıydı fotoğrafları çektiğimde birde üzerinde kurutucu cila var o yüzden sanki gökkuşağını kaybetti gibi geldi bana yada ben ışıktan yakalayamadım çünkü şimdi ara ara bütün renkleri görebiliyorum.Sabırsızlandım hemen yazımı yazayım dedim ama tekrar gökkuşağı belirgin halde de fotoğraf ekleyeceğim.Bu sefer 3 kat sürdüm bu holoların pürüzsüz olmasına bayıldım.Şu anda tırnağımda metal üzerinde pembe ve mavi yoğunlukta bütün renkleri görebiliyorum ay bunlar harika mutlaka almalısınız...






Bu fotoğrafta daha belirgin renkler...

5 yorum:

  1. yaaa bu da süpermişş.istiyorumm. cnm mail attım sanaa.

    YanıtlaSil
  2. İnan dolu mail geldi :D demekki herkes bundan arıyor bende dogru karar vermişim çekilişte bu seti veriyorum :D sürprizlerde var tabi yanında :D Canım mailimi msn olarak eklermisin :D

    YanıtlaSil
  3. gercekten cok guzel ya... =)

    YanıtlaSil