2 Ekim 2010 Cumartesi

Franken : Gökyüzü

Nazar boncuğu yaparken kullanmak için yaptım aslında bu ojeyi.Flormar 99 ile beyaz karıştırdım.Şişedeki oje simliydi ışıltılı olsun diye onun içinde karıştırdım ama olmadı .Simler mavi renk oldu sürülünce sim değilde pürüz olarak gösteriyorlar kendilerini.Rengi sevdim ama o pürüzler çok canımı sıktı .Desende kullanılacak bir oje oldu kıvamı iyi .Tırnağımdaki 2 kat.Aslında 1 kat yeterdi ama 2 kat sürdüm ben takıntımdan dolayı:D Tahmin ettiğiniz gibi ojeyi çok sevmedim ,rengi beğendim ama yapısı simden hoşuma gitmedi sadece desende kullanırım o yüzden fotoğraf az...








2 yorum:

  1. ya renk uzaktan guzel gorunuyor ama simler bozmus isi cidden :(
    ben de pritt simleri seffaf ojeye karistirdim ama ı ıh surmek imkansiz. surdugumde putur putur oluyor, incecik olmasi lazimmis o simlerin tirnaga surulebilmesi icin, onlar ise buyuktu. hem de dibe coktu butun simler, ve calkalasam da degismiyor, yapisti kaldi orada.

    velhasil, zor bir ismis demek ki oje uretmek...

    YanıtlaSil
  2. Dün viva la nailsten gelen çubuk simleri karıştırdım şeffafla onlar bile dibe çöktü ve az renk verdi onlar bile çöktüyse diğerlerine hiç güvenemicem feryal kozmetikten aldığım pulların birinide karıştırdım oda çöktü ama viva nails gibi değil en azından senin simlerden bende aldım ama tek tek yapıştırırım artık tırnağıma :)

    YanıtlaSil