29 Aralık 2014 Pazartesi

MOYOU STAMP - MOYOU DİSCLER

 İnstagram da bütün disc ve süsleme ürünlerimi kaybettiğimden bahsetmiştim.. Senelerdir biriktirdiğim disklerden artık eser yok . Hepsini tekrardan alırım demiştim ama tekrar bulmam aşırı zor olacak . Bu konuda konuşurken arkadaşım Moyou disclerden bahsetti ve biz onunla ortak bir sipariş verdik. 
     Ben deneme amaçlı olarak 3 disc seçtim.Cumartesi günü verdiğimiz sipariş pazartesi kargolandı ve  çarşamba günü elimizdeydi. Evet İngiltere ' den 3 günde geldi :) . Fiyatlar pound olarak hesaplanıyor . Ben 3 disc ve kargoya 65 tl ödedim . Bugünün hesabı ile değil tabi bir kaç ay oldu alalı.
     Disclere gelirsek paketleri harika. Kalın kartondan yapılmış. Kılıf gibi kullanıp tekrar içine geçirebiliyorsunuz.Desen sayısı daha çok .Fiyat fazla gelebilir ama 10 tl ye aldığımız disklerden daha fazla desen var. Ben çok sevdim . En kısa zamanda bir sipariş daha vermeyi düşünüyorum. İncelemek isterseniz site  http://www.moyou.co.uk/  . 



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder