21 Temmuz 2014 Pazartesi

China Glaze Surprise & China Glaze Glimmer More & Flormar Salmon Pink


Yine uzun bir aradan sonra merhaba :) 
Elimde birikmiş o kadar fotoğraf var ama yazmaya vakit yok . Bundan sonra biraz daha aktif olma planlarım var bakalım . 
Uzun süre beklediğim bir koleksiyondu China Glaze Surprise . Beni tanıyanlar bilir pullu ve simli ojelere karşı zaafım var ve bu koleksiyon sanki benim için üretilmiş. Rengarenk sim ve pullardan oluşan 6 adet oje. Ben ilk önce en çok merak ettiğim ve sevdiğim Glimmer More yi denedim . Beyaz - sarı - ( turuncu duruyor ama bana göre somon ) ve fusya pullardan oluşan bir oje. Tamamen tırnağı kaplayacak kadar pul gelmiyor fırçaya o kadar yoğun değil yani ama bu şeklide çok çok güzel.Zemine Flormar Jelly serisinden Salmon Pink sürdüm . Bu ojenin detaylı yazısı gelecek bu arada evet Flormar artık ojelere isim veriyor . Kurutucu olarak simli ojelerimin üzerine Seche kullanıyorum her zaman .













3 yorum:

  1. Ah birde temizlemesi zor olmasa çok tatlı pullu ojeler...Çok sevimliymiş bu oje!

    YanıtlaSil
  2. Çooook güzel olmuş bu. Seri de harika görünüyor. Kalanları merakla bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel tanıtım yazısı için çok teşekkürler!

    YanıtlaSil