1 Ekim 2011 Cumartesi

Flormar M106 & China Glaze Harmony & Born Pretty Store

Tatil dönüşü yoğunluktan bloga istediğim gibi vakit ayıramıyorum.Aslında aklımda çok plan var yapmak istediğim ama bakalım sırayla yerine getiremeye çalışırım .Bugünün ojesi Flormar M106 .Flormar M120 den daha açık bir mor.Tek katta yeterli oluyor sanırım damgaya da uygun olur.Aklımda başka bir fikirle sürdüm ojeyi ama son anda yeni aldığım Born Pretty Store disklerini denemek istedim.Bunları da ayrı bir postta anlatmak istiyorum .China Glaze Harmony ile sevdiğim bir çiçek desenini damgaladım.Üstüne de Golden Rose Quick Dry sürdüm hem daha çok parlasın hem de desen kalıcı olsun diye.Çünkü desen yaptığım oje metalik olduğu için üstünde koruyucu olmadığın da tırnaktan siliniyor .Fotoğrafta çok belirgin çıkmadı ama sanırım ışık kaynağından.Bu arada Golden Rose Quick Dry hakkında hep olumsuz yorum okuyorum ama sanırım ben bu konuda çok şanslıyım .Yorumlardan sonra 3 şişe bitirdim bugün 4. şişeyi aldım ama yine aynı şekilde çok hızlı kurutuyor.Sanırım bir seri hatalı veya yanlış üretildi .Bana hep hatasız ürünler geldi :D .Bugün Deniz ile yine bir oje alışverişine çıktık.Benim Eminönün' de işlerim vardı gitmişken ojelere de bakalım dedik iyiki demişiz :D .Ben China Glaze Adore aldım genellikle damga da kullanmak için ve birde uzun zamandır yedeklemek için aradığım Catherine Arley gümüş holosundan buldum.Tek bir holo kalmıştı oda buydu Allahım uzun zamandır şans yeniden yüzüme gülüyor :D .Deniz' de China Glaze' den ojeler ve kurutucu aldı.Hemen test ettik gayet gayet başarılı.Bir daha ki Eminönü ziyaretimde edinmeliyim .


Buradan çekilişime katılabilirsiniz.Son günler...



13 yorum:

  1. disclerinden memnun musun? adore harmony metalik ojelerle çok güzel oluyor damga. güle güle kullan hepsini :) nemoda koca sepeti karıştırıp, elleri simsiyah olmuştu holo ararken :) holonun fotosunu koydun mu ben mi göremiyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. adore ben de aldım ama daha kullanmadım hala. ama güzel gibi görünüyo.

    YanıtlaSil
  3. tansu sen astigmatmısın :D koymadım kız koysam görmezmisin :D disklerden memnunum yani damgası biraz sorunlu esnemiyor ama deniz kendi yedek damgasını verdi bugun bana konadın :D ben aa holo yok ya dedim elime aldıgım ilk oje aradıgım gumus holoymus :D

    ben adorede kararsızdım daha dogrusu olmuyor diye deliriodum ama sorun damgadaymıs

    YanıtlaSil
  4. catherine arley diye etiket koymuşsun dedim heralde fotosuda var yoksa ne alaka net zaten dandik açmıyor sandım :D bu net beni körde eder :D
    omgların dolu dolu hala holo diyorsun hıh :p

    YanıtlaSil
  5. catherine arley diye etiket koymuşsun dedim heralde fotosuda var yoksa ne alaka net zaten dandik açmıyor sandım :D bu net beni körde eder :D
    kızım o kadar omgların var hala holo diyorsun hıh :p

    YanıtlaSil
  6. omg surmeye kıyamıom bebek ondan ca daha uygun geliyor en çok gümüşünü seviyordum onuda buldum :D

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz baskılama şkline bayılıyorum aynı tonlardakir enkler falan süper olmuş ellerine sağlık disklerde heyırlı olsunnnn :) <3

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş metalik güllerin :)

    YanıtlaSil
  9. çok elegant olmus'' sahane valla.. eve gidip benzeri şeyler deneyeceğim.. bu arada bak dun aksam ne yaptım

    http://i-nail-fun.blogspot.com/2011/10/japanese-blossoms.html :)

    YanıtlaSil
  10. Eminonu'nde nerden aldin ojeleri? China glaze satan bi yer mi var yoksa?:O

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim yorumlar için :D

    adsız eminönunde filiz kozmetikte china glaze satılıyor 15 tl ye zaza hanın karsısında

    YanıtlaSil