29 Temmuz 2010 Perşembe

Yeşilleri Karşılaştıralım

Kullanamayacağım bir renk diyordum ama oje deliliğim had safhada .Sıra yeşillerde .3 adet yeşil edindim kendime 1 tanede kendim yaptım açık su yeşili ama fotoğrafta beyaz gibi durmuş flaştan.Bütün yeşiller arasında en çok onu sevdim sanırım kendim yaptım diye :))İlk önce şişeleri görelim soldan sağa alıx avıen 217,flormar N007,kendim yaptım pastel beyazıyla az miktar alıx yeşili,flormar 064 daha çok desende kullandığım bir oje bu .










Bu ALIX ın yeşilinide sevdim çokta abartı durmuyor Flormarın ki gibi.Desenle de uyumlu oldu bence .

I love this green of Alix does not look too exaggerated in my opinion Flormar's that are consistent .









Bu da benim yeşilim :)
I like it green



A can not a color I was saying, but nail polish is crazy my extreme. During the green in the .3 green, I got myself one of them on my own I did the open water green, but the images of white, such as standing .All green among the most like him I think I myself have done so:)) First of all bottles let Alix avıen 217 from left to right, flormar N007, I made my own pastel green and white with a small amount of Alix, flormar 064 more a nail polish that I use in this pattern.

4 yorum:

  1. Flormar yesilinde herhangi bir seffaflik sorunu yasadin mi? Benim ki tek katta bile renge ulasabilecek yapida senin ki nasil bir yorumda 4 katta hala seffaflik var dediler acaba uretim hatasi mi var bir kacinda?

    YanıtlaSil
  2. Senin yazını okuduğumda şaşırdım aslında çünkü benimkindede şeffaf kalıyor burada bi 3 kat sürmüşümdür hiçte sevmem şeffaf ojeyi sanırım üretim hatası var oda sana denk gelmiş :))) keşke banada denk gelseydi :))Yeşiller de favorim ALIX AVIEN :)

    YanıtlaSil
  3. ı ıh malesef kırmızıyla olmamış :((

    siyahla yapmak lazım bence. bir ara yapalım.

    YanıtlaSil
  4. ben sevdim kırmızıyı canlı oldu gibi geldi bana :))

    YanıtlaSil