26 Temmuz 2013 Cuma

China Glaze Neon & On & On


China Glaze neon ojeleri içinde pembeler en çok istek almıştı ve yaz denince zaten akla nedense pembe ojeler geliyor :). En çok dikkatimi çeken pembe şişede yine China Glaze nin eski neonlarından Flip Flop Fantasy sine benzettiğim Neon & on & on du. İlk onu denedim . Gerçekten de sadece şişede benziyorlarmış . Bu seneki neonlar daha pastel tonlarda . Flip Flop Fantasy buna göre daha canlı . Sürülüş olarak Neon & on & on u çok beğendim . Diğer neonlar gibi zorlamıyor . Çünkü çoğunda bütün katları kurutup üzerine sürmeniz gerekiyor yoksa bozuluyor . Tırnaklarım da iki kat var . Bu arada tam fotoğrafı çekeceğim zaman orta parmağımın tırnağı gözümün önünde çıt edip kırıldı . Çok şaşırdım bir yere çarpmamıştım . Tırnaklarımı kısaltıp yeniden fotograf cekmeye vaktim yoktu öyle devam ettim . Şimdi kısalar . Çok beğendiğim bir pembe neon oje diyebilirim .Sırada diğer pembeler var :) 











5 yorum: