30 Temmuz 2013 Salı

China Glaze Bottoms Up


China Glaze Bottoms Up tam bir barbie pembesi olarak tanımlayabileceğim bir pembe !. Rengine ba - yıl - dım . İki kat sürdüm . China Glaze neon ojelerde genel olarak bir kıvam sorunu olur ama bu seride krem yapıda olanlarda sanırım kıvam çok iyi. Sürürken alt katı pütürlü olup sorun çıkarmıyor . Bu artık en sevdiğim pembe ojem diyebilirim . Bu senenin neon renkleri hepsi favorim :).Fotoğraflarda yine tam rengi çıkmadı belki üzerinde oynama yaparsam tam ayarlayabilirdim ama yapmak istemedim. Onun yerine en alta tam rengine muadil bir renk ekledim . Diyeceğim o ki mutlaka ama mutlaka almanız gereken bir pembe .










9 yorum:

  1. Çok güzel bir pembe : ) neon renkleri seviyorumm

    YanıtlaSil
  2. Aiyy en sevdiğim bu pembiş oldu bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım rengine :) her ne kadar sürmeye cesaret edemesem de :) Bu boy tırnaklarda da daha güzel durduğunu düşünüyorum ..çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Oiyy çok güzel ki bu da. ^___^

    YanıtlaSil
  5. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this
    website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from. thanks a lot
    Also visit my web blog ... vuelos a china

    YanıtlaSil