13 Haziran 2012 Çarşamba

China Glaze Surfin' For Boys & Born Pretty Store

China Glazenin yeni neon ojelerinden 2 renk aldım.Biri Surfin ' for Boys.Mercan rengi neon bir oje.Şişede dibe çöken sedefimsi açık renkte bir madde var :D.Karıştırıp sürünce ojeyi ipek gibi yapıyor.Tırnaklarım da iki kat var .Kuruma süresi hakkında birşey söyleyemicem çünkü her zaman kurutucu kullanıyorum .Ojeyi hem çabuk kurutuyor hemde daha parlak gösteriyor. Ojenin dayanma süresi inanılmaz çünkü tam 1 hafta hiçbir şekilde soyulmadan kaldı tırnağımda. Üzerine de Essence Make İt Golden sürdüm tırnak uçlarıma gelecek şekilde.Daha sonra Flormar nail art altın rengi ile Born Pretty Store de ki disklerden çiçek desenini uyguladım.Born Pretty Store disklerinin hepsi bende vardı ama 24 tanesini kaybettim :(. Bu 12 li seti Born Pretty Store den hediye olarak gönderdiler.BURAYA tıklayarak sitedeki diskleri inceleyebilirsiniz.Bu set 11.49 dolardı.Blogumun sağ tarafında bulunan indirim kodunu kullanarak daha ucuza 12 li set diskleri alabilirsiniz.İndirim kodu : TUJ61






3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. anam o çiçek deseni pek güzelmiş, biri bana konad yapsıııaaaan!

    YanıtlaSil
  3. İnanç bende var canım Bundle Monster diskleri teşekkür ederim :)

    Ece gel yapim :D

    YanıtlaSil