25 Nisan 2012 Çarşamba

KKCENTERHK & WATER DECALS

Bir süre önce Kkcenterhk isimli siteden bana ulaşıp denemem için ürün göndermek istediklerini söylediler.Siteyi incelediğimde ojelere bayıldımmmm ama ülkemizde ki kozmetik yasağı yüzünden '' şu ojeyi denemek istiyorum '' diyemedim.Siz ne göndermek isterseniz dedim ve su ile uygulanan tırnak çıkartmalarından geldi.Desenler tam benlik.Şirinler ve Angry Birds :D.Su ile uygulanan çıkartmaları çoğunuz biliyorsunuzdur.Hatta bu şekilde uygulanan dövmeler bile var . En yakın zamanda onları da deneyip aşama aşama fotoğraf çekmeyi , anlatmayı planlıyorum.Bu arada Kkcenterhk dan gelen ojeler sanırım sorunsuz ülkemize girebiliyor.Siteyi mutlaka inceleyin .Çok güzel ojeler ve nail art ürünleri var .BURADAN siteye ulaşıp inceleyebilirsiniz.Blogumun sağ tarafındaki indirim kodunu kullanarak alışverişlerinizi ucuza getirebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder