4 Haziran 2011 Cumartesi

Alix Avien 255 & Flormar Çatlayan Oje

Alix Avien 255 i daha önce denemiştim yani bu fotoğraflar geçen haftaya ait .Renk tam olarak taba rengi denebilir ama biraz daha koyu yani kahverengi çok taba :D.Tırnağım da iki kat var tek katta yeterli olabilir.Ben bu ojeyi bulduğumda çok sevinmiştim farklı ve istediğim tonda bir oje diye ama sanki kendime yakıştırmadım.Birkaç defa kurutucu kullanmazsanız da olur nasılsa oje kuruyor diyenler oldu bende ona itafen bu sefer kurutucu sürmedim ve işte uyuyup uyandıktan sonra ojede ki çarşaf ve bilimum şeylerin izi :D.

Bu arada bugün flormarın çatlayan ojelerine bakmak için kioska ugradım hemde cok merkezi bir yerdeki kiosk :

Yeşil,sarı,kırmızı,gümüş,altın sarısı,beyaz,mavi ,lacivert,mor,nane yeşili renkleri var normalde ama kioskta gümüş ve altın yoktu bende moru aldım aslında hiç almayacaktım ama yanardöner gibi duruyordu mor denemekte fayda var dedim zaten fiyatı uygun 2.75.Yanımda da bir anne kız çatlayan ojeler hakkında bilgi alıyorlardı görevliden !! Nane yeşili çatlayanın normal oje olarak kullanılanını sordu bayan görevli ise o renk ojemiz yok dedi bende dayanamadım var aslında ama burda yok dedim görevli kaşlarını çatarak biz ana bayiyiz hanımefendi o renk ojemiz yok dedi bende aldım ama nasıl yok dedim olsa burda olurdu diyerek bir güzel azarladı daha sonra arkadan baska görevli gelip sorun ne dedi bende anlattım bu renk oje aldım ama burda olmadıgını belirtiyorum dedim evet o renk ojemiz vardı ama kalmadı dedi !! o an diğer görevliye bakıp öyle bir güldüm ki kesin beni öldürmek istemiştir
eğer bir kozmetik firmasında çalışıyorsanız bence butun urunlere hakim olmalısınız ''bizimle çalısmak istermisiniz '' yazısını asmaktan başka bence çalışanlara saatlik eğitimler verilse böyle sorunlar yaşanmaz diye düşünüyorum
bunu yazmak istedim çünkü bu zamana kadar 100 lerce kez bu olayı yaşadım...





16 yorum:

  1. Şişe aynı kuzum o karton :D yani başlık gibi bişi yapmışlar çıkarıyorsun sürerken işte birde etiketi farklı :D

    Ya ben bilirim diye bir iddiam yok ama bence çalışanların bizlerden fazla bilgili olmalı en azından krem ojenin mat olmadığını bilmeliler bir kere de bu mat oje diye iddialaşmıştı biri benimle :D

    YanıtlaSil
  2. Hehe az bile yapmışsın bence, ben olsam hem pis pis güler hem de "kapaak" derdim :D Kabı da cidden güzelmiş, güzel çatlıyor mu peki? Ona göre alıcam, bazıları çok kötü oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. ece canım denemedim daha ya yeni geldim eve hemen ekledim :D bebek senligine gittim bugun ayaklarım pert :D

    merve kuzum blog desen sanırım hııı derler :D yani bildiklerini düşünmüyorum ama bence bilmeliler :D

    YanıtlaSil
  4. yalnız olmaığıma sevindim paramız ve bilgimizle rezil olmak böyle bişey :))

    YanıtlaSil
  5. inanmicaksin bu renkten ariyorum bayadir dileeek :DDD

    yaaa valla ben de cok sinir oluyorum hani bi ürünün var olup olmadigindan haberi olmayabilir, ama kesin olarak YOK demesi çok salakça. bu sırf bi ürün alırken değil, herkeste sinir oluyorum buna ya. insan kendi bilmediği şeyin aslında var olmadığına nasıl bu kadar emin olabilir ki?

    YanıtlaSil
  6. alix avien'in bu rengini bende sevmedim açıkcası franken yapılabilir :)

    çalışanlarla ilgili asıl sorun şu bence: yaptıkları işi sevmemeleri. Bu bi çok yerde karşımıza çıkıyor aslında, çalışmak zorunda oldukları için çalışıyolar ve işlerini severek yapmıyolar, birşey soruyosun istiyosun offlaya poflaya cevap veriyolar. Sonra kızınca sen agresif oluyosun, kızmasan bi türlü, sevmiyosan yapma diceksin işte bunlara

    YanıtlaSil
  7. bence iyi etmişsin. ben de geçen bir parfümeride benzeri bir şeyle karşılaştım. şöyle oldu, alix avien'in bir ürünü chanel black pearl'e inanılmaz benziyor. bunu chanel 513'ün dupe u olarak mı üretmişler dedim. kadın bana " bize ürünler o şekilde değil numaralı olarak geliyor " dedi. ne diyeceğimi bilemedim. kaldım. sonra kendi kendime güldüm :)

    bu arada alix avien 255'i bulamadım ama bende 252 var şu anda ve tek kelimeyle bayıldım. bir süre çıkarmayacağım sanırım :)

    bir de flormar çatlayan oje ambalajında aşmış, baya iyi :)

    uzun bir comment oldu umarım yormamışımdır :)

    YanıtlaSil
  8. katılıyorum ya sadece flormar değil her yerdeki görevlilerde bir umursamazlık bir cahilllik :D
    cidden kozmetik görevlileri blogları takip etmeli. insan yaptığı işe biraz özen gösterir ya sonuçta zor bir şey değil bilmemkaç tane ürüne hakim olmak, bilmiyorlarsa da ukalalık yapmalarına gerek yok. ayrıca flormar'ın çatlayan oje şişesi çok çılgın olmuş beğendim (:

    YanıtlaSil
  9. demekki hepimizin başına geliyor :D mesela ilk alix avienin çatlayan ojesini almaya gittiğimde kız ısrarla nasıl çatladığını göstermeye calışıyor tamam dedim izledim ojesiz tırnağına !! catlayan ojeyi sürdü yanındaki de bekle çatlayacak diyor :D oje kurudu matlaştı ama çatlamadı kızdaki tepki bu ama çatlamadıııııı :D bende ama altında oje yokkkkkkk dedim :D gıcık gıcık baktı bana ha yani yanlışlarınıda söylemeyeceksin resmen bugun azar işittim biliyorum diye :D yani ısrarla hayır yok !! demesi can sıkıcı bilmiyorsan diğer görevlilere yönlendir yada sus !!


    Bu arada Nemo birkaç hafta önce eklemiştim fotoları sanırım görmemişsin yeni buldum bunları :D bu senenin moda rengi ama bana yakışmadı :(

    Merve çarşamba günü pembeler :D

    Esra ne demek canım tabiki sıkmadın :D böyle yanlışları okumak güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
  10. Flormar şuna çare bulmalı diyorum başka da birşey diyemiyorum hep yaşanılan şeyler bunlar.
    Ve Flormar aştı artık ya bayılıyorum bayılıyor o nasıl çatlayan oje ambalajıdır sırf onun için alınası ya :)

    YanıtlaSil
  11. lindo.....seguindo seu blog, será um prazer ter vc como seguidora no meu blog tbm bjs coloridos
    http://anjoscoloridos-lili.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Lili I am new follower your blog :D Thanks

    Tansu evet ambalajı çok güzel :D

    YanıtlaSil
  13. İnanmıyorum yaaa Flormar da çatlayan çıkarmış haa !!! Vee sen morunu almışsın,çok kıskandım şuan seni :D :P O moru ben almalıydım ama hıhh !! Şaka bir yana, o tarz görevlilere ben de kıl oluyorum yaa . Zaten Flormar ürünleriyle yakından ilgiliyim çok sevip kulllandığım için, yani ordaki görevlilerden daha çok bilgiye sahibizdir kesin :))) Ben de bakıcam bu çatlayanlara ve diğer yeni çıkan Supershine lara ,kıskandım işte :D Güle güle çatlat :P

    YanıtlaSil
  14. Başka markaların bütün çatlayanları var bende yani her renk var flormarın metal rengini almaya gittim oda kalmamıstı bende mor aldım :D kıskanma seninde olur :D tesekkür ederim cnm

    YanıtlaSil
  15. Ama bu flormar çatlayanların şişeleri mükemmel değil mi:) Bir de çoğaldıkça ucuzlamışlar, yeni fark ettim bunu çok iyi. Ben Alix Avien'den sonra almamıştım daha, belki bu renk seçenekleriyle alırım.

    YanıtlaSil
  16. nedense bi iş görüşmesine giderken sürermişim gibi geldi çok hoş :)

    YanıtlaSil