22 Haziran 2012 Cuma

Pastel Greyfurt Kokulu Oje

Like it? 
Pastel ' in kokulu ojesi elime geçeli uzun zaman oldu . Çıktığında en çok merak ettiğim ojeler greyfurtlu , naneli ve tarçınlıydı.Bana denemem için gönderdikleri de greyfurtlu olunca pek bir sevindim. Mersin ' de baharda alınan tek koku limon ve greyfurt kokusu oluyor :D.Bu oje de tam benlik bir oje. Mercan renginde 2 katta opak olan bir oje.İlk sürdüğünüzde kokusu gelmiyor ama kuruduktan sonra tırnaklarımı burnumdan çekemedim :D.Şişeleri çok küçük sanırım tek şikayetim bu :D.Ben merak ettiğim diğer ojeleri de aldım yani naneli ve tarçınlıyı.Tarçınlı olan da altın rengi ışıltılar olan bir oje ama tek başına opak olacağını sanmıyorum...


21 Haziran 2012 Perşembe

Alışveriş Hatası

Like it? 
Daha önce sizlere yaşadığım olumsuz bir olaydan bahsedeceğimi söylemiştim.Sonra düşündüğümde sonuçta bu insan buradan ekmek yiyor buna 1 kişiyle de olsa engel olmak istemem demiştim kendi kendime.Ama şu anda gördüğüm bir şeyle yazmamın daha doğru olacağını düşündüm.Böyle bir yazıya blogumda yer vermek istemezdim ama internetten ürün almak çoğumuzu korkutabiliyor.Madur olmamak için iyice araştırmak gerekiyor.

Uzun zaman önce birkaç blogda adını duyduğum bir gitti gidiyor satıcısından istediğim Zoya flakeyleri almak istedim.Kendisine bana istediğim 2 ojeyi ayırması için mesaj attım.Ürünlerin olduğu listeyi incelerken Stargazer marka bir ojede beğendim ve bu 3 oje benim için ayırıldı.Tam ne zaman aldım hatırlamıyorum ama sanırım birkaç gün sonra ben ürünlerin satın alımını gitti gidiyor üzerinden yaptım. Kendisine de Yurt İçi kargo ile göndermemesini , bu firma ile gerçekten çok sorun yaşadığımı , evime kadar getirmediklerini , şubenin uzak olduğunu ve gitmek için taksi kullanmam gerektiğini söyledim. Mng kargo ile bana yakın şubeye göndermesini söyledim.Kendisi Mng ile çalışmıyormuş ama sağolsun kabul etti.Sanırım 2 gün sonra ürünler gelmeyince kendisine mesaj attım.Ürünlerin elinde olmadığını , kendisininde yurt dışından sipariş verdiğini , gelmesinin 1 hafta gibi bir zaman süreceğini söyledi.Tabi buna biraz bozuldum.En azından mesajlaşırken , alımı yaparken bana bu bilgi verilmeliydi.Daha önce alışveriş yaptığım satıcılarda 2 gün sonra ojeler elime geçiyordu.Ben tatile gideceğimi , gideceğim yere kargonun mümkün olmayacağını söyledim ve ben gidene kadar birkaç gün daha bekledik.Sanırım 10 gündü tam hatırlamıyorum ama 23 Nisan ' da da ojeler satıcının eline geçmemişti ve ertesi gün satışı iptal ettik ücret kartıma iade edildi.Sadece aldığım Stargazer oje elime geçti.Yanında da tırnak süslemek için ufak hediyeler vardı ve kargoyu da kendisi ödemişti . Çünkü müşteriyi elde tutmak önemliydi !! .

Ojeler geldiğinde bana haber vermesini istedim .Tekrardan almak için.Nasıl bulunduysa bilmiyorum sanırım gitti gidiyor hesabımdan bulundu cep telefonuma satıcıdan mesaj geldi.''Ürünleri listeliyorum senin için ayırayım diye.''. Gitti gidiyor a da baktığımda baktığım tarihten 3 gün önce aynı şekilde mesaj atılmıştı.Bende mümkünse ayırmasını ama bir süre alamayacağımı söyledim.Ama eğer bir sorun olacaksa ayırmamasını söyledim.Kendisi de sorun olmayacağını , istediğim zaman alabileceğimi söyledi ve 2 Zoya ile birde Orly ojenin sitede benim için ayrıldığını gördüm.Sanırım bir hafta dolmak üzereyken site üzerinden sürenin dolacağını ne zaman alacağımı söylemem gerektiğini belirten bir mesaj aldım ve yine aynı şeyleri bir süre alamayacağımı çok sorun yaratıyorsa iptal edilmesini söyledim ve yine sorun olmayacağı söylendi.Daha sonra bu ojenin benim için geldiği , bana gönderileceği ben müsait olduğumda ödemeyi yapabileceğim söylendi.Böyle bir şeyi tabi ki kabul etmedim ve sanırım o gün ödemeyi yaptım ve 2 Zoya ' yı aldım.Satıcıyı da sitede madur etmemek adına.Çünkü süre doluyordu ve benim için uzatılıyordu.Birde Orly ayırtmıştım ama almak istediğimde tam sana ayırırken satıldı dendi ama bana ayrıldığını görmüştüm.Neyse belki ben yanlış görmüşümdür dedim geçtim.Bu süre içinde de aniden ortaya çıkan '' beyin '' ile ilgili bir rahatsızlığımla uğraşıyordum.Neyse ki sonunda bir şey çıkmadı ama o stres bile insana korku veriyor.Sabah telefonuma Yurt içi Kargo ile ürünlerimin gönderildiğini belirten mesaj geldi. Neyse dedim bekledim ve tabiki alamadım.Sözde kargo gelmiş ama geldikleri saatte evde yokmuşum !! Apartmanın girişinde ki posta kutusuna kağıt bırakıp gitmişler.Sanırım her zaman ki gibi 5 kat çıkmak zor geldi !! .Ben de bunu görünce daha çok sinirlendim ve satıcıya şubeye gidip ürünleri almayacağımı zaten rahatsız olduğumu , ürünlerin kendisine geri dönmesini , ücretinide geri istemediğimi yazan bir mail attım.Kendisi gayet tatlım , canım lı maillerinden birini gönderdi.Geçmiş olsun dileklerini iletti ve kargoyu arayacağını eğer olabilirse paketi tekrar getirmelerini sağlayacağını söyledi ve tabiki o lanet kargo yüzünden bu mümkün olmadı.Bu arada devamlı mailleşip haberleşiyoruz.Buraya kadar kargoya olan sinirimi anlatıyorum kendisine . Gelen mailde '' ürünler bana dönsün ödemeni yapayım ama sen gitti gidiyordan satışa onay ver ve bana olumlu puan ver '' i okuyunca neler oluyor dedim kendi kendime .Almadığım ürünler için bunu yapmamın diğer insanları kandırmak olacağını söylediğimde aldığım cevap ''ikimizin arasında '' tarzında bir şey olmuştu.Tabi bu arada ben olur da ojeler gelir diye site üzerinden satışı iptal ettirmedim ve ödemeyi onaylamam için satıcının bir uyarı verdiğine dair mail aldım ve ödeme kendiliğinden onaylandı.Bu onaydan sonra sanırım almadığım ürün için olumlu puan vermeyeceğim anlaşıldığın da birden gelen mailler Dilek Hanım şeklinde değişti .Keşke Yurt içi kargo ile göndermeseydiniz de böyle sorunlar yaşanmasaydı buda hesap numaram ödemeyi gönderirsiniz dedim.İlk aşamada gerçekten para umrumda olmadı çünkü zaten gözden çıkarmıştım ama konuşma tarzı değişince neden almıyorum diye düşündüm. Ojeler eline geçince parayı göndereceğini ve bir daha kendisinden ürün almamamı kendisini çok zarara uğrattığımı alırsam da göndermeyeceğini söyledi.Bende en başından beri konuşmanızı değiştireceğinizi düşündüm ama siz yapmadınız diğer satıcılar sizin gibi değil dedim ve kendisi engelledim mail hesabımdan yani ondan sonra bir şey yazdıysa da görmedim .Buraya kadar yine talihsizlik der geçerim ama az önce baktığım da siteden verdiğim olumsuz puanların olumluya dönüştürüldüğünü görünce ve en önemlisi site üzerinden yaptığımız mesajlaşmaların SİLİNDİĞİNİ !! görünce yazmalıyım dedim.

Ben zor bir dönemimde 2 oje için yaşadıklarımı ve en sonunda aldığım cevabı size yazdım. Profili iyi olan bir satıcı ama demek ki olumsuz puanda oynama yapılabiliyormuş . Bunu gördükten sonra sanırım artık hiçbir satıcının profiline güvenemem . Satıcının adını söyleyip söylememem konusunda çok kararsız kaldım ama bence yazılanların askıda kalmaması için söylemeliyim. Bu satıcı pellin_35 . Kendisi de sanırım blogumu okuyor . Bana kendini savunmak amaçlı , olumsuz puanı nasıl olumluya çevirip mesajların silindiğini anlatmak amaçlı yorum bırakırsa yayınlarım...

18 Haziran 2012 Pazartesi

Essence & Catherine Arley

Like it? 
Uzun zamandır aldığım ojelerin toplu postunu yapmıyordum . Bu aralar acayip bir yoğunluğun içindeyim.Sırada bekleyen 10 yazı var sanırım. Hepsi sırayla yazılıp görücüye çıkacak. Geçen hafta uzun zamandır uğramadığım Süvari Kozmetiğe uğradım ki ne göreyim . Catherine Arley çok güzel renklerde simli ojeler çıkarmış . Bende olmayan renkleri aldım hemen. Catherine Arley holografik ojelerde vardı zaten bir süredir var ama bu sefer renklerde çoğalmıştı.Fiyatlarıda 1.95 gibi birşey. Yolunuz Şirinevler ' e düşerse uğrayın.Yine hepinizin bildiği gibi Gratislere Essence markası geldi. Makyaj ürünleri de var beni daha çok ojeleri ilgilendirdiği için çoğu rengi aldım.Fotoğraf haricinde aldığım üçlü ojeler ve simli ojelerde var . ...



13 Haziran 2012 Çarşamba

China Glaze Surfin' For Boys & Born Pretty Store

Like it? 
China Glazenin yeni neon ojelerinden 2 renk aldım.Biri Surfin ' for Boys.Mercan rengi neon bir oje.Şişede dibe çöken sedefimsi açık renkte bir madde var :D.Karıştırıp sürünce ojeyi ipek gibi yapıyor.Tırnaklarım da iki kat var .Kuruma süresi hakkında birşey söyleyemicem çünkü her zaman kurutucu kullanıyorum .Ojeyi hem çabuk kurutuyor hemde daha parlak gösteriyor. Ojenin dayanma süresi inanılmaz çünkü tam 1 hafta hiçbir şekilde soyulmadan kaldı tırnağımda. Üzerine de Essence Make İt Golden sürdüm tırnak uçlarıma gelecek şekilde.Daha sonra Flormar nail art altın rengi ile Born Pretty Store de ki disklerden çiçek desenini uyguladım.Born Pretty Store disklerinin hepsi bende vardı ama 24 tanesini kaybettim :(. Bu 12 li seti Born Pretty Store den hediye olarak gönderdiler.BURAYA tıklayarak sitedeki diskleri inceleyebilirsiniz.Bu set 11.49 dolardı.Blogumun sağ tarafında bulunan indirim kodunu kullanarak daha ucuza 12 li set diskleri alabilirsiniz.İndirim kodu : TUJ61






8 Haziran 2012 Cuma

Sephora Purple Jewelry & Twinkle Twinkle

Like it? 
Sephora flakeylerini Selcen den duyduğumda hemen gidip baktım .Sanırım bütün Sephoralarda yokmuş ben Taksim ' den almıştım.Fiyatı sanırım 13.5 tl idi.Sephora ojelerin şişeleri çok küçük 5 ml . Ama flakey ojeleri sevdiğim için almazsam olmazdı :D.Purple Jewelry bronz - kırmızı - yeşil - sarı renklere dönüyor.Twinkle twinkle ise mavi.Koyu renk bir ojenin üzerinde çok daha belirgin oluyorlar.Ben tırnak çemberinde çoook koyu bir lacivert oje üzerinde tek kat denedim ikisinide...









Ve ONE DAY eşliğinde ojeler :D. İzlediğim en güzel aşk filmi diyebilirim.Kitapla neredeyse birebir aynı gidiyor.Ben ilk önce izleyip sonra okudum kitabı ama siz tam tersiniz yapın bence :D.

6 Haziran 2012 Çarşamba

Gosh Ocean

Like it? 
Gosh Ocean turkuaz mavi renkte muhteşem bir oje.Betül geçen sene getirmişti bu ojeyi bana ama şimdi sürebildim.Tırnaklarım da iki kat var.Metalik bir oje ama güneşte deli gibi parlıyor.Eğer ulaşabilirseniz mutlaka alınması gereken bir oje.

Bir süredir ara verdim bloga tatil vs olayları girdi araya.Yakında ''internetten alışveriş'' konusunda yaşadığım olumsuz bir olayı anlatan yazım olacak.