27 Ekim 2010 Çarşamba

Chanel Gondola

Like it? 
İlk Chanel ojemi sizlere tanıtmak için hazırlanmış bulunuyorum.Chanelin sevdiğim ojelerinden Gondola.İçinde altın renginde minik pullar,ışıltılar bulunduran bir oje.Şişede altın rengi olduğu belli simlerin fakat sürünce tırnakta ojenizin altında koyu pembe simler gibi duruyor.Tek katta yeterli oluyor ama ben iki kat sürdüm ve rengini daha çok belli etti.Fırçasını çok beğendim ince ama uzun.Sürülüşü zor değil ,tırnakta iz bırakmıyor .Fotoğraflarda çok yakalayamadım ışıltıyı fakat asıl rengi fotoğraftaki gibi bordo.Kısa tırnakta da güzel duracağını düşünüyorum.Alınması gereken bir oje ...

NOT:Uzun bir süre blogla uğraşamayacağım belki arada eklerim postlar ama bu kadar sıklıkla değil.Buda dönem kapanışı gibi oldu Gondolayla:D









Yeni fotoğraflar...




26 Ekim 2010 Salı

Mor Holo

Like it? 
İkinci gidişimde buldum bunu.Tek şişe kalmıştı en diplerde bir mor aşığı olarak hemen kaptım.Holo özelliği biraz dağınık geldi bana yani diğerlerinde uzun çizgiler halinde renkli görebiliyordum simleri fakat bu ojede evet renkli simler var ama dağınık ve diğerleri gibi rengarenk olmuyor.Belki de ojenin renginin koyu olmasından kaynaklanıyor tam anlayamadım.Yani evet holo bir oje fakat diğerleri gibi belirgin değil ama alınası bir oje ...




Krem Holo

Like it? 
Dün sevgili ROSEİN ile Eminönü'n de buluşup meşhur olan hololardan almaya gittik .O iki set aldı ben de üç set aldım.O kadar isteyen oldu ki bulabildiğim kadarıyla aldım bu arada Başak ojelerin hazır canım :D
Satıcı ile de konuşma fırsatımız oldu çünkü koca havuzun içinde sadece yeşil hololar kaldı almak isteyenlere kötü bir haberim var kalmadı arkadaşlar ve devamıda yokmuş :(Sadece yeşilin 2 tonu kalmıştı belkide bikaç pembe. Artık çekilişimde umarım şanslı bu seti en çok isteyen olur.Arabistan' da holo ojelere büyük istek olduğu için Türkiye' de satışa sunulmuyormuş burada üretilip Booty marka hololar Arabistan'a gönderiliyormuş.Türk milleti olarak sevmiyormuşuz holoları gerçi aldığımız oje sayısını görünce yurt dışına mı götüreceksiniz diye sordular ama :D biz yurt dışından sipariş ediyoruz diyemedim:D
Bu ojeye gelince krem tonlu bir holo.Üç katta yeterli oluyor .Altın sarısı ve mavi daha belirgin .Güneşte rengarenk görmek çok güzel gün boyu tırnaklarıma bakıp duruyorum.Lütfen Türkiye' de başka yerde holo bulan varsa bildirsin :D ...








24 Ekim 2010 Pazar

Hololara Devam

Like it? 
Bugünde bulduğum defineden metal holoyu sürdüm .Şunu söylemeden geçemicem bu serinin fırçaları berbat ama onlarla sürüyorum yinede ,temizleyip fışkıranları silmek falan lazım ama olsun bu güzelliğe değer.Bugün hava biraz kapalıydı fotoğrafları çektiğimde birde üzerinde kurutucu cila var o yüzden sanki gökkuşağını kaybetti gibi geldi bana yada ben ışıktan yakalayamadım çünkü şimdi ara ara bütün renkleri görebiliyorum.Sabırsızlandım hemen yazımı yazayım dedim ama tekrar gökkuşağı belirgin halde de fotoğraf ekleyeceğim.Bu sefer 3 kat sürdüm bu holoların pürüzsüz olmasına bayıldım.Şu anda tırnağımda metal üzerinde pembe ve mavi yoğunlukta bütün renkleri görebiliyorum ay bunlar harika mutlaka almalısınız...






Bu fotoğrafta daha belirgin renkler...

23 Ekim 2010 Cumartesi

Oje Çılgınlığı

Like it? 
Bu aralar çok alışveriş postu oldu ama bunları eklemeden geçemicem .Bayılacaksınız.Eminönunde biyerden bulduğum Booty marka holografik ojeler.Tamamen pürüzsüzler ve tam bir gökkuşağı:D Almak isteyenler bana ulaşırsa adresi verebilirim...


Gökkuşağı

Like it? 
Aşık olduğum ojeyi Eminönunde buldum yine her zaman ki gibi.Booty nin 2 katta yeterli olan bi dolu renkte holo ojeleri.Numarası #04.Mor tonlu,pembemsi bir gökkuşağı bu.Fırçası sorunlu biraz.Ama bu güzellik karşısında fazla göze batmıyor.Bütün renklerinden aldım 100 izleyicide yapacağım çekilişte bu setten vericem.İlgililere duyurulur...







22 Ekim 2010 Cuma

21 Ekim 2010 Perşembe

Woo 515

Like it? 
Sevdiğim renklerden biri lila.Bu ojede Woo 515.Woo ojeleri çok seviyorum .Sürülüşleri,fırçası,yoğunlukları en önemlisi renkleri mükemmel.Diğer türk markalarında bulamadığım ojeler var bu markada.Pastel renklere takmış durumdayım bugünlerde onun için bi süre soft renkler görebilirsiniz :D .Bu lila aslında biraz mavimsi diğer lilalardan böyle ayrılıyor bence.Uzun zamandır konad yapmadığımı farkettim ve bugün konadın m57 diskindeki tırnağı kaplayan deseni seçtim .Seviyorum bu deseni çünkü üzerine birşeyler yapmaya müsait .Tırnağımda 2 kat woo var,deseni she nin beyaz ojesiyle yaptım.İşte şimdi asıl plana geldik.Bu desenin üzerine feryal kozmetikten aldığım tırnak süslerinden minik mor incilerle çizgiler yapacaktım.İşaret parmağımın tırnağında denedim çok güzel oldu şekil olarak fakat cila sürdükten sonra renk dağıldı:( zemine bulaştı ve mor olan inciler gümüş oldu :( Buda hevesimi kırdı bende sadece işaret parmağıma yaptım şekli.Böyle de güzel oldu ama planım alt üst oldu diye üzüldüm biraz.Neyse alın bu ojeyi :D ...





















Yine Yeniden

Like it? 
Bugün Gabrini ojeleri bulmak için çıktım yola :D Historia alışveriş merkezinde standları varmış.Bunu çok sevdiğim bir arkadaşımdan öğrendim.Üç havuzun içinde renk renk harika ojeler.Hemen krem olanlardan ve süslemeye yarıyacak ojesinden kaptım.Daha zamanım olsa daha çok alacaktım .Tekrar gitmeliyim...



Claire's 47

Like it? 

Claire's serisinin son ojesini de tanıtarak bitirmiş bulunuyorum:D Gerçekten iyiki almışım dediğim ojeler bunlar .Bu ojede Claire's 47 morumsu bordo .Yani mor tonlu bir bordo .Çok güzel bir oje.Tek katta yeterli olabiliyor ama fotoğraflarda iki kat sürdüm.Fırçası gayet güzel.Kırmızı ojelerle aram pek iyi değil ama bordo tonlarını çok seviyorum.Bakalım siz beğenecek misiniz?










20 Ekim 2010 Çarşamba

Fenerbahçe

Like it? 

Bugün ki manikürün adı Fenerbahce :D Tırnaklarıma bakıp durdum bunu kullandığım gün çünkü ojeye bayıldım.Alix Avien 163 çok güzel krem yapıda lacivert bir oje .Tek katta opak oluyor ama ben yine iki kat sürdüm.Alix Avienin ojelerini çok seviyorum yoğunlukları çok güzel ,fırçaları yumuşak tırnakta iz bırakmıyor .Bu renk tam aradığım renk diyebilirim.Sık sık kullanırım artık bunu :D Üzerine Viva La Nails ten gelen sarı yıldız süslerinden yapıştırdım.Sarı lacivert Fenerbahceyi anımsattı bana onun için adı Fenerbahçe:D Üzerine de Golden rosenin kurutucusunu kullandım ve çok ama çok memnun kaldım bir kere gerçekten kurutma konusunda etkili ve çok iyi parlaklık sağlıyor .Bunları mutlaka almalısınız...


#Viva la nails tırnak süslerine BURADAN
ulaşabilirsiniz.Eğer bir güzellik veya tırnak bloguna sahipseniz BURADAN kargo ücreti olmadan deneme paketine sahip olabilirsiniz.


NOT:Bu desende kimseden esinlenmedim öyle olsa yazardım .Çekimlerimide kimseye özenerek yapmıyorum sonuçta burada tırnak gösteriyoruz başka türlü çekim yapamayız.Rahatsız olan arkadaşlar izlemez olur biter.Kalp kırmanın bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum.Bende bildiklerimi paylaşıp sizlerden birşeyler öğrenmek için blog açtım.İnsanları kırmak istemiyorum .



Bu fotoğraf gün ışığında çekilmiş bir fotoğraf normal renkten daha koyu çıkmış .Flaşlı renkler normal renge daha yakın.